Publicat pe Lasă un comentariu

CONCURS ÎN DATA DE 21 IULIE 2022

DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ TURDA ORGANIZEAZĂ CONCURS ÎN DATA DE 21 IULIE 2022  PENTRU OCUPAREA POSTURILOR  CONTRACTUALE DE EXECUŢIE  VACANTE DE:

ASISTENT MEDICAL GENERALIST (PL) – 1 post, durată nedeterminată, Serviciul  de  Asistenta Medicala

Condiții specifice de participare:

  • studii  absolvite cu diplomă de scoala postliceala sau diploma de studii postliceale prin echivalare conform Hotararii de Guvern nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976 – 1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;
  • minim 1 an vechime ca asistent medical

ASISTENT SOCIAL DEBUTANT – 1 post, durată nedeterminată, Centrul Social de Urgenta pentru Persoane fara Adapost

Condiții specifice de participare:

  • studii universitare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental știinţe sociale, ramura de ştiinţă sociologie, specializarea asistenţă socială;
  • aviz de liberă practică eliberat de Colegiul Asistentilor Sociali din România;
  • experienta in activitatea de asistent social

ÎNGRIJITOR  –  2 posturi, durată  nedeterminată, Locuinţa maxim protejată pentru adulţi cu probleme de sănatate mintală 6 locuri ( mun Turda,  strada Aleea Salcâmilor nr 8, jud Cluj)

  • Condiții specifice de participare : studii generale, profesionale sau liceale absolvite cu certificat/diplomă de absolvire sau diplomă de bacalaureat;
  • nu este necesară vechime în specialitatea studiilor

Probele stabilite pentru concurs: selecţia dosarelor de înscriere la concurs, probă scrisă şi interviu.
Fiecare probă de concurs are caracter eliminatoriu.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidațíi declarațí admiși la etapa precedentă

Poate participa la concurs persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:

  • are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  • nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracțiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Calendarul concursului:

  • depunerea dosarelor de concurs în perioada 30 iunie -13  iulie 2022, orele 12.00
  • selecţia dosarelor de concurs şi afişarea rezultatelor selecţiei în perioada 14-15 iulie 2022
  • proba scrisa se va susține în data de 21 iulie 2022 , orele 09.00
  • afişarea rezultatelor probei scrise în termen de maxim 1 zi  lucrătoare de la data susţinerii probei
  • proba de interviu se va susţine în data de 26 iulie 2022, orele 09.00.
  • afişarea rezultatelor probei de interviu în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la data susţinerii probei
  • afişarea rezultatelor finale în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la data finalizării ultimei probe a concursului.

După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi proba de interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi probei de interviu, sub sancţiunea decăderii din acest drept. Soluţionarea contestaţiilor şi comunicarea rezultatelor la contestaţii se va face în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.

Bibliografia pentru postul de asistent medical generalist  PLServiciul Asistenta Medicala:

  • Ordinul 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale;
  • Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă din unităţile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna şi recreerea copiilor şi tinerilor;
  • Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 438/4629/2021 privind asigurarea asistenţei medicale a preşcolarilor, elevilor din unităţile de învăţământ preuniversitar şi studenţilor din instituţiile de învăţământ superior pentru menţinerea stării de sănătate a colectivităţilor şi pentru promovarea unui stil de viaţă sănătos;
  • Ordinul nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia;
  • Bocârnea – Boli infecţioase si epidemiologice: Ed.Info-team, 1999;
  • Metodologia CNSCBT de supraveghere a sindromului respirator acut cu noul coronavirus (COVID-19) –
    https://www.cnscbt.ro/index.php/info-medical/3073-metodologia-de-supraveghere-a-covid-19-actualizare-18-03-2022/file
  • Titirca – Ugenţe medico-chirurgicale- Sinteze – Ed. Medicala, Bucuresti 2006
  • Fişa de post pentru funcția de asistent medical generalist -PL

Tematica – Asistent Medical (PL)

  1. Scarlatina – etiologie, simptomatologie, profilaxie; (5)
    2. Rujeola – etiologie, simptomatologie, profilaxie; (5)
    3. Rubeola- etiologie, simptomatologie, profilaxie; (5)
    4. Varicela – etiologie, simptomatologie, profilaxie; (5)
    5. Tusea convulsivă- etiologie, simptomatologie, profilaxie; (5)
    6. Parotidita epidemică-etiologie, simptomatologie, profilaxie; (5)
    7. Gripa – etiologie, simptomatologie, profilaxie; (5)
    8. Difteria – etiologie, simptomatologie, profilaxie; (5)
    9. Tuberculoza – etiologie, simptomatologie, profilaxie; (5)
    10. Hepatitele acute; (5)
    11. SIDA- etiologie, simptomatologie; (5)
    12. Infecții acute de căi respiratorii superioare (5)
    13. COVID-19 – simptomatologie, profilaxie (6)
    14. Edem Quincke – simptomatologie, intervenție de urgență (7)
    15. Stopul cardio-respirator – simptomatologie, resuscitare cardio-respiratorie (7)
    16. Traumatisme – simptomatologie, prim-ajutor în ambulator (7)
    17. Fracturi – simptomatologie, prim-ajutor în ambulator (7)
    18. Abdomen acut – simptomatologie, tratament în ambulator (7)
    19. Arsuri – simptomatologie, prim-ajutor în ambulator (7)
    20. Convulsii – simptomatologie, prim-ajutor în ambulator (7

Bibliografia/tematica pentru postul de Asistent social debutant- Centrul Social  de Urgenta pentru Persoane fara Adapost

  • Legea nr. 292/2011, legea asistenţei sociale cap III și IV;
  • Legea nr. 466/2004,privind Statutul asistentului social, ART.1-25;
  • ORDIN nr. 29/2019 pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecţie a copilului şi altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum şi a serviciilor acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat şi cantinele sociale*) -ANEXA 4 – Standardele minime de calitate pentru serviciile sociale cu cazare pe perioadă determinată organizate ca centre rezidenţiale pentru persoanele fără adăpost;
  • Fişa de post pentru funcția de asistent social;

Bibliografia/tematica pentru postul  de Îngrijitor – Locuinta maxim protejata pentru adulti cu probleme de sanatate mintala 6 locuri:

  • Ordin nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia:Anexa 1-Norme tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private; Capitolul I- Definiţii;   Capitolul II-Curățarea- ;  Capitolul III- Dezinfecția-art. 8,; Anexa 3  – Procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor, în funcţie de nivelul de risc;
  • Fişa de post pentru funcția de îngrijitor;

Nota: La studierea actelor normative din bibliografie, candidații vor avea în vedere toate republicările, modificările şi completările intervenite până la data depunerii dosarelor de concurs.

Acte necesare la dosar:

  • cerere de înscriere la concurs;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  • carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă /în meserie si /sau în specialitatea studiilor, în copie ;
  • aviz anual pentru autorizarea exercitării profesiei de asistent medical generalist emis de Ordinul asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
  • aviz de exercitare a profesiei de asistent social eliberat de Colegiul National al Asistentilor Sociali din Romania;
  • cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează. Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului;
  • adeverinţă ( certificat de integritate comportamentală) că nu figurează înscris în evidențe cu mențiuni ce pot face obiectul Registrului național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale,de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor.
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, care va conţine, în clar, numărul, data, numele în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  • curriculum vitae;
  • raport de evaluare  psihologică de la un cabinet acreditat;
  • nota de informare GDPR.

Proba scrisă se va susține în data de 21 iulie 2022, orele 09.00 la sediul Direcției de Asistenţă Socială Turda, Str. Dacia, nr. 1, sau în altă locaţie comunicată în termen candidaţilor. Dosarele se depun la sediul Direcției de Asistenţă Socială Turda, Str Dacia, nr. 1, la Serviciul Resurse Umane, Salarizare până la data de 13 iulie 2022 orele 12.00. Informaţii suplimentare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, Salarizare, telefon 0264-317137; 0738/772188.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *