DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ TURDA ORGANIZEAZĂ EXAMEN DE PROMOVARE ÎN GRAD PROFESIONAL
pentru personalul din cadrul instituție
în data de 04.12.2023, orele 9:00
Condițiile de participare la examenul de promovare:
Pentru a participa la concursul sau examenul de promovare în gradul profesional superior celui deținut, trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
- să aibă cel puțin 3 ani vechime în gradul profesional al funcției publice din care promovează;
- să fi obţinut cel puţin calificativul „bine” la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.
Funcția pentru care se organizează examenul de promovare în grad profesional și compartimentul/serviciul/ din care face parte:
Nr.crt. | Denumire funcție | Categoria | Grad profesional deținut | Compartimentul/ Serviciul | Gradul profesional pentru care se organizează examenul |
1 | CONSILIER | execuție | ASISTENT | Compartimentul prevenire situații de urgență și marginalizare | PRINCIPAL |
Dosarul de concurs al examenului de promovare conține în mod obligatoriu :
- Formularul de înscriere;
- Copie de pe carnetul de muncă sau adeverința eliberată de Serviciul Resurse umane, Salarizare în vederea atestării vechimii în gradul profesional al funcției publice din care promovează;
- Adeverința eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situației disciplinare a funcționarului public, în care se menționează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară care să nu fi fost radiată;
- Copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
PROBELE EXAMENULUI:
Dosarele se depun la sediul DAS Turda, Biroul Resurse Umane, în termen de 20 zile de la data afișării anunțului- 21.11.2023
Afișarea rezultatelor selecției dosarelor -22.11.2023
Proba scrisă a concursului se va desfășura la sediul Direcției de Asistență Socială, str. Avram Iancu nr. 12 în data de 04.12.2023 la orele 9.00;
BIBLIOGRAFIE EXAMEN DE PROMOVARE ÎN GRAD PROFESIONAL A FUNCȚIEI DE CONSILIER ASISTENT ÎN CADRUL COMPARTIMENTULUI PREVENIREA SITUAȚII DE URGENȚĂ ȘI MARGINALIZARE
- OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, titlul I și II ale părții a VI ;
- Constituţia României, republicată;
- Ordonanța nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată cu modificările si completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată cu modificările și completările ulterioare.
- Legea nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune (VMI)
- HG 1154/2022 normele metodologice de aplicare a legii 196/2016
- Legea nr. 116/2002 privind prevenirea şi combaterea marginalizării sociale.
- Hotararea nr. 1149/ 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 116/2002privind prevenirea şi combaterea marginalizării sociale.
- Legea 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor
- Legea 319/2006 privind securitatea și sănătatea în muncă
Informații suplimentare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, Salarizare, telefon 0738.772.188