DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ TURDA ORGANIZEAZĂ CONCURS ÎN DATA DE 30 IUNIE 2022 PENTRU OCUPAREA POSTURILOR CONTRACTUALE DE EXECUŢIE VACANTE :
ASISTENT MEDICAL PL – 1 post, durată nedeterminată, Locuinţa maxim protejată pentru adulţi cu probleme de sănatate mintală 6 locuri (mun Turda, strada Aleea Salcamilor nr 8, jud Cluj)
Condiții specifice de participare:
- studii absolvite cu diplomă de scoala postliceala sau diploma de studii postliceale prin echivalare conform Hotararii de guvern nr. 797 din 2 decembrie 1997 privind echivalarea studiilor absolvenţilor liceelor sanitare, promoţiile 1976 – 1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;
- minim 3 ani vechime ca asistent medical
ASISTENT SOCIAL DEBUTANT- 1 post, durată nedeterminată, Locuinţa maxim protejată pentru adulţi cu probleme de sănatate mintală 6 locuri (mun Turda, strada Aleea Salcamilor nr 8, jud Cluj)
Condiții specifice de participare :
- studii superioare de lungă durată, studii universitare, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental știinţe sociale, ramura de ştiinţă sociologie, specializarea asistenţă socială;
- aviz de liberă practică eliberat de Colegiul Asistentilor Sociali din România ;
- minim 9 luni vechime ca asistent social
ÎNGRIJITOR – 4 posturi, durată nedeterminată, Locuinţa maxim protejată pentru adulţi cu probleme de sănatate mintală 6 locuri ( mun Turda, strada Aleea Salcamilor nr 8, jud Cluj)
- Condiții specifice de participare : studii generale, profesionale sau liceale absolvite cu certificat/diplomă de absolvire sau diplomă de bacalaureat;
- nu este necesară vechime în specialitatea studiilor
Poate participa la concurs persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:
- are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracțiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Calendarul concursului:
- depunerea dosarelor de concurs în perioada 8 iunie -22 iunie 2022, orele 12.00
- selecţia dosarelor de concurs şi afişarea rezultatelor selecţiei în perioada 23-24 iunie 2022
- proba scrisa se va susține în data de 30 iunie 2022 , orele 09.00
- afişarea rezultatelor probei scrise în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la data susţinerii probei
- proba de interviu se va susţine în data de 5 iulie 2022, orele 09.00.
- afişarea rezultatelor probei de interviu în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la data susţinerii probei
- afişarea rezultatelor finale în termen de maxim 1 zi lucrătoare de la data finalizării ultimei probe a concursului.
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi proba de interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi probei de interviu, sub sancţiunea decăderii din acest drept. Soluţionarea contestaţiilor şi comunicarea rezultatelor la contestaţii se va face în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
Bibliografia/tematica pentru postul de asistent medical PL– Locuinta maxim protejata pentru adulti cu probleme de sanatate mintala 6 locuri:
- Legea nr. 487 / 2002, republicată, Legea sănătăţii mintale şi a protecţiei persoanelor cu tulburări psihice;
- Ordin nr. 488/2016 din 15 aprilie 2016,pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii sănătăţii mintale şi a protecţiei persoanelor cu tulburări psihice nr. 487/2002;
- Îngrijiri speciale acordate pacienților de către asistenții medicali. Manual pentru colegiile şi şcolile post liceale sanitare-L.TITIRCĂ-Ed.Viața Medicală Românească.
- Îngrijirea pacienților cu afecțiuni neurologice ; pag 299-329
- Îngrijirea pacienților cu afecțiuni/deficiențe psihiatrice ; pag 330-339
- Îngrijirea pacienților cu boli metabolice şi de nutriție ;( pag.404-413)
- Tehnici de evaluare şi îngrijri acordate de asistenții medicali – L. TITIRCĂ- Ed. Viața Românească- toate editiile.;
- Urgențe medico-chirurgicale-Sinteze L. TITIRCĂ : Urgențe medico-chirurgicale, Ed. Medicală Bucuresti, 2001.;
- Insuficiența respiratorie acută ;pag 17-24
- Criza de astm bronşic ;pag 25-27
- Infarctul miocardic acut ;pag 42-47
- Resuscitarea cardiorespiratorie pag. 51-69
- Accidente vasculare cerebrale (A.V.C.); pag 128-136
- Fişa de post pentru funcția de asistent medical PL
Bibliografia/tematica pentru postul de Asistent social debutant- Locuinta maxim protejata pentru adulti cu probleme de sanatate mintala 6 locuri
- ORDIN 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilitati; Anexa 2
- Legea nr. 292/2011 din 20 decembrie 2011, legea asistenţei sociale cap III și IV;
- Legea nr. 466 din 4 noiembrie 2004,privind Statutul asistentului social, ART.1-25;
- Fişa de post pentru funcția de asistent social;
Bibliografia/tematica pentru postul de Îngrijitor – Locuinta maxim protejata pentru adulti cu probleme de sanatate mintala 6 locuri:
- Ordin nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia:Anexa 1-Norme tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private; Capitolul I- Definiţii; Capitolul II-Curățarea- ; Capitolul III- Dezinfecția-art. 8,; Anexa 3 – Procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor, în funcţie de nivelul de risc
- Fişa de post pentru funcția de îngrijitor;
Nota: La studierea actelor normative din bibliografie, candidații vor avea în vedere toate republicările, modificările şi completările intervenite până la data depunerii dosarelor de concurs.
Acte necesare la dosar:
- cerere de înscriere la concurs;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă /în meserie si /sau în specialitatea studiilor, în copie ;
- aviz de exercitare a profesiei de asistent social eliberat de Colegiul National al Asistentilor Sociali din Romania;
- cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează. Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului;
- adeverinţă ( certificat de integritate comportamentală) că nu figurează înscris în evidențe cu mențiuni ce pot face obiectul Registrului național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale,de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor.
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, care va conţine, în clar, numărul, data, numele în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
- curriculum vitae;
- raport de evaluare psihologică de la un cabinet acreditat;
Proba scrisă se va susține în data de 30 iunie 2022, orele 09.00 la sediul Direcției de Asistenţă Socială Turda, Str. Dacia, nr. 1, sau în altă locaţie comunicată în termen candidaţilor. Dosarele se depun la sediul Direcției de Asistenţă Socială Turda, Str Dacia, nr. 1, la Serviciul Resurse Umane, Salarizare până la data de 22 iunie 2022 orele 12.00. Informaţii suplimentare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, Salarizare, telefon 0264-317137; 0738/772188.