DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ TURDA ORGANIZEAZĂ EXAMEN DE PROMOVARE ÎN GRAD PROFESIONAL
pentru personalul din cadrul instituție
în data de 19.10.2023, orele 9:00
Condițiile de participare la examenul de promovare:
Pentru a participa la concursul sau examenul de promovare în gradul profesional superior celui deținut, trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
- să aibă cel puțin 3 ani vechime în gradul profesional al funcției contractuale ocupate;
- pentru a participa la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, candidatul trebuie să fi obținut cel puțin calificativul „bine” la evaluarea performanțelor profesionale individuale cel puțin de două ori în ultimii 3 ani, în care acesta s-a aflat în activitate.
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.
Funcțiile pentru care se organizează examenul de promovare în grad profesional și compartimentul/serviciul/centru din care face parte:
Nr.crt. | Denumire funcție | Categoria | Grad professional deținut | Compartimentul/Serviciul | Gradul profesional pentru care se organizează examenul |
1 | CONSILIER | execuție | ASISTENT | AUTORITATE TUTELARĂ | PRINCIPAL |
2 | INSPECTOR DE SPECIALITATE | execuție | I | SERVICIUL RESURSE UMANE SALARIZARE | IA |
3 | CONSILIER JURIDIC | execuție | I | CENTRUL DE CONSILIERE FEMEI SI COPII, VICTIME ALE VIOLENȚEI DOMESTICE | IA |
Dosarul de concurs al examenului de promovare conține în mod obligatoriu :
- Cerere de înscriere;
- copie de pe carnetul de muncă sau adeverința eliberată de Serviciul Resurse umane, Salarizare în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
- Adeverința eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situației disciplinare a funcționarului public, în care se menționează expres dacă ecestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară care să nu fi fost radiată;
- copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 3 ani de activitate;
PROBELE EXAMENULUI:
Dosarele se depun la sediul DAS Turda, Biroul Resurse Umane, în termen de 5 zile lucrătoare de la data afișării anunțului- 10.10.2023
Afișarea rezultatelor selecției dosarelor -11.10.2023
Proba scrisă a concursului se va desfășura la sediul Direcției de Asistență Socială, str. Avram Iancu nr. 12 în data de 19.10.2023, la orele 9.00;
BIBLIOGRAFIE EXAMEN DE PROMOVARE ÎN GRAD PROFESIONAL PENTRU FUNCȚIA DE CONSILIER JURIDIC II – CENTRUL DE CONSILIERE FEMEI ȘI COPII- VICTIME ALE VIOLENȚEI DOMESTICE
- Legea nr. 98/2016 din 19 mai 2016 privind achizițiile publice;
- Hotărâre nr. 395/2016 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/ acordului-cadru din legea nr. 98/2016privind achizițiile publice;
- Legea nr. 217/2003 din 22 mai 2003, republicată pentru prevenirea și combaterea violenței domestice;
- Legea nr.292/2011, legea asistenței sociale cu modificările și completările ulterioare;
- Ordonanță de urgență nr. 57/2019 din 3 iulie 2019 privind codul administrativ;
BIBLIOGRAFIE EXAMEN DE PROMOVARE ÎN GRAD PROFESIONALA FUNCȚIEI DE INSPECTOR DE SPECIALITATE I DIN CADRUL SERVICIUL RESURSE UMANE, SALARIZARE
- Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 53 din 2003 Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
- HG nr. 611 din 4 iunie 2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare;
- HG nr. 286/2011 – aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator funcțiilor contractuale din sectorul bugetar, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 263 din 16 decembrie 2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificările si completările ulterioare;
- OUG 111/2010 privind concediul și indemnizatia lunară pentru creșterea copiilor, cu modificările si completările ulterioare
- HG nr.52/2011 prntru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor OUG 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor
- HG nr. 250/1992 privind concediul de odihnă și alte concedii ale salariatilor din administrația publică, din regiile autonome cu specific deosebit și din unitățile bugetare, cu modificările și completările ulterioare
- OUG 96/2003 privind protecţia maternităţii la locurile de muncă, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 537/2004 aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor O.U.G. 96/2003 privind protecția maternității la locurile de muncă cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr.292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare;
BIBLIOGRAFIE EXAMEN DE PROMOVARE ÎN GRAD PROFESIONALA FUNCȚIEI DE CONSILIER ASISTENT ÎN CADRUL AUTORITĂȚII TUTELARE :
- Legea 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului
- Legea 156/ 2023 privind organizarea activității de prevenire a separării copilului de familie;
- Legea 292/2011, republicata Legea asistentei sociale;
- Legea 140/2022 privind unele măsuri de ocrotire pentru persoanele cu dizabilități intelectuale și psihosociale, modificarea și completarea unor acte normative;
- HG 691/2015 privind aprobarea procedurii de monitorizare a modului de creștere și îngrijire a copilului cu părinți plecați la muncă în străinătate;
- Ordinul Nr.1733/2015 privind aprobarea procedurii de stabilire și plată a alocației lunare de plasament, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul Nr.95/2006 privind colaborarea dintre direcțiile generale de asistență socială și protecția copilului și serviciile publice de asistență socială/persoane cu atribuții de asistență socială, în domeniul protecției drepturilor copilului;
Informații suplimentare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane, Salarizare, telefon 0738.772.188