Lista documentelor de interes public și a documentelor produse gestionate de DAS conform L544/2001

Lista informaţiilor de interes public comunicate din oficiu,  lista cu documente produse/gestionate de instituție conform Art. 5 al Legii Nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public și cele exceptate conform art. 12 al Legii 544/2001

  • Coordonatele de contact ale instituției publice, respectiv: denumirea, adresa, nr. de telefon, nr. de fax, adresa de e-mail, adresa paginii de internet;
  • Numele și prenumele persoanelor din conducerea DAS Turda, precum si programul de audiente al acestora.
  • Acte normative ce reglementează organizarea si funcționarea instituției;
  • Actul normativ de înfiinţare
  • Formulare-tip
  • Proiecte ale actelor normative ( Hotărâri ale Consiliului Local);
  • Hotărârile cu caracter normativ ale Consiliului Local al municipiului Turda;
  • Rapoarte anuale de activitate
  • Actele normative care reglementează amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale;
  • Organigrama și stat de funcții;
  • Regulamentul de organizare si funcționare al DAS Turda
  • Programul de funcționare;
  • Anunțuri privind organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante conținând datele si documentele necesare desfășurării concursurilor;
  • Planul anual de acțiune privind serviciile sociale
  • Actele normative care reglementează controlul financiar preventiv;
  • Actele necesare în vederea asistarii persoanei vârstnice la încheierea unui act juridic de înstrăinare în scopul întreținerii și îngrijirii sale;
  • Structura organizatorică a instituției și a serviciilor subordonate, atribuțiile birourilor, serviciilor, compartimentelor, programul de funcționare , programul de audiențe;
  • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale 2025-2035
  • Materiale de promovarea DAS Turda și a serviciilor subordonate;
  • Materiale informative pentru cetățeni;
  • Raportul anual privind accesul la informațiile de interes public, conform Legii nr. 544 /2001;
  • Modalități de contestare, în situația în care o persoană se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate;
  • Programul anual al achizițiilor publice;
  • Deciziile CNSC sau a instanțelor judecătorești cu privire la soluționarea contestațiilor;
  • Contestațiile depuse de către operatorii economici in cadrul procedurilor;
  • Sursele financiare: –Bugetul Local si venituri extrabugetare (donatii, sponsorizari, fonduri nerambursabile externe)
  • Buletinul informativ

Lista informațiilor exceptate de la comunicare, pentru respectarea principiului confidențialității   

1.Corespondența cu alte instituțiile publice

2.Notele de serviciu cu caracter intern

3.Sesizările și documentele privind cercetarea disciplinară

4.Numerele de telefon ale angajaților din cadrul autorității, precum și informațiile privind activitățile extraprofesionale ale acestora

5.Sesizările, cererile și plângerile persoanelor vizate, precum și ale altor persoane interesate

6.Registrul general de intrare-ieșire a corespondenței

7.Registrul pentru înregistrarea cererilor și răspunsurilor privind accesul la informațiile de interes public

8.Statele de salarii

9.Registrul de dosare (cereri, plângeri sau sesizări)

10.Registrul de evidență a deciziilor, avizelor și recomandărilor emise de conducătorul instituției

11.Registrul de inventariere a bunurilor

12.Registrul special de corespondență secretă și confidențială

13.Registrul de arhivă.

Modalități de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice, în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate

  • Dacă nu ați primit răspuns la solicitare în maximum 30 de zile de la data înregistrării cererii, puteți adresa instituției o reclamație administrativă. Reclamație administrativă este prevazuta în Anexa nr. 2b din Normele metodologice de aplicare a Legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public)

Impotriva răspunsului sau refuzului explicit/tacit al salariatului desemnat pentru difuzarea informaţiilor publice se poate depune reclamaţie la conducătorul instituţiei în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă de către persoana lezată. În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale prevăzute de Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, aceasta poate formula plângere la secția de contencios administrativ a tribunalului în a cărui rază teritorială domiciliază sau în a cărui rază teritorială se află sediul instituției. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din actul normativ sus-menționat.

Accessibility Toolbar