Compartiment Situații de Urgență și Marginalizare Socială
În cadrul Compartimentului Situații de Urgență și Marginalizare Socială se desfășoară următoarele activități:
- Se realizează Instructajele generale SSM și PSI noilor angajați și instructajele periodice SSM și PSI personalului din cadrul DAS (în fiecare trimestru);
- Se fac verificări periodice în centrele din subordinea DAS privind normele SSM și PSI și se actualizează documentații SSM și PSI;
- Se organizează de exerciții de evacuare în caz de incendiu cu toți angajații și beneficiarii DAS;
- Se organizează verificarea, reîncărcarea și înlocuirea stingătoarelor de incendiu din cadrul instituției;
- Se întocmesc Fise identificare factori risc pentru medicina muncii pentru noii angajați, asistenți personali și beneficiari de VMI;
- Participarea la realizarea inventarului la nivelul DAS Turda și la efectuarea casărilor la nivelul instituției (obiecte de inventar, mijloace fixe deteriorate);
- Efectuarea anchetelor sociale pe diferite activități, burse școlare, ajutoare urgență, judecătorie, penitenciare, școli de șoferi, acordare Venit Minim De Incluziune;
- Gestionarea, completarea și întocmirea documentelor necesare acordării de ajutoare de urgență;
- Obținerea documentelor și organizarea înhumării decedaților fără aparținători;
- Gestionarea și completarea documentelor persoanelor care au împlinit 50 ani căsătorie;
- Înlocuirea, la nevoie, pe diferite perioade colegii din diferite compartimente (Conducător auto, distribuire alimente asistați social, marginalizare);
- Participarea la acțiuni solicitate de către alte instituții (razii efectuate pe teritoriul municipiului, audieri de minori, etc.).