Având în vedere măsurile impuse la nivel național cu privire la prevenirea răspândirii virusului COVID-19, Direcția de Asistență Socială Turda aduce la cunoștința beneficiarilor de servicii sociale următoarele precizări:
- Programul cu publicul la sediul DAS Turda se modifică astfel: de luni până vineri între orele 8:00 – 12:00, în perioada 16.03.2020 – 31.03.2020;
- Orice petiție, solicitare, cerere, sesizare, etc. care nu necesită prezența la sediul DAS Turda va fi transmisă prin poștă (str. Dacia nr. 1, Turda), fax (la numărul 0264-317136) sau email (office@asistentasocialaturda.ro);
- Suspendarea audiențelor în perioada 16.03.2020 – 31.03.2020; petițiile, sesizările sau alte solicitări vor fi trimise prin poștă, fax sau email;
- Nu se vor efectua anchete sociale pe teren decât în cazurile de maximă urgență;
- Persoanele cu dizabilități și/sau aparținătorii acestora nu se vor prezenta la sediul DAS pentru semnarea pontajului, ci vor suna la 0264-317137 – int. 2;
- Vizitarea de către aparținători a beneficiarilor de la locuințele protejate va fi strict interzisă;
- Activitatea centrului situat pe strada A. Iancu nr. 12 (anchete handicap, tichete călătorie, etc.) va fi suspendată;
- Activitatea cu publicul se va desfășura doar la ghișeul aflat la sediul central (str. Dacia nr. 1).
Pentru mai multe informații și actualizări accesați site-ul: www.asistentasocialaturda.ro
DAS Turda, str. Dacia nr. 1
Telefon: 0264-317137
Fax: 0264-317136
Email: office@asistentasocialaturda.ro