Actele necesare pentru dosarul de înscriere în creșe:
- cerere tip (se ridică de la coordonatorul de personal al creșei sau se descarcă de aici);
- certificatul de naștere al copilului în copie;
- actele de identitate ale părinților/reprezentanților legali, și după caz, copie a hotărârii/sentinței de plasament sau a sentinței de încredințare în vederea adopției – în copie;
- adeverință cu veniturile brute realizate de către părinți/reprezențanti legali în ultimele 6 luni;
- adeverință de la medicul de familie cum că copilul este clinic sănătos;
- fișa de imunizare întocmită conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății cu privire la intrarea copilului in colectivitate;
- dosar plic;
15.05.2017- 26.05.2017 – Preluarea dosarelor la sediul fiecărei creșe, de către coordonatorul de personal al creșei.
29.05.2017- 30.05.2017 – Evaluarea dosarelor de către comisia de înscrieri.
31.05.2017 – afișarea listelor cu copiii admiși la sediul fiecărei creșe.
La momentul intrării copiilor în colectivitate, dosarele vor fi completate cu următoarele acte:
- Adeverință de la medicul de familie/aviz epidemiologic pentru intrarea copilului în colectivitate;
- Contractul, privind furnizarea de servicii, încheiat între părinte/reprezentant legal al copilului și conducerea unității; (formularul se ridică de la coordonatorul de personal al creșei sau descarcă de aici)
- Formularul privind istoricul stării de sănătate a copilului, de la naștere până la intrarea in colectivitate. (formularul se ridică de la coordonatorul de personal al creșei sau descarcă de aici).
Contact:
- Creșa nr. 4: 0264/305048
- Creșa nr. 5: 0264/305068
Nu inteleg de ce aveti nevoie de adeverinta cu veniturile parintilor….. nu sunt toti egali?!
Vă aducem la cunoștință că în conformitate cu prevederile art. 8 alin. 1 din Legea 263/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea creșelor ”finanțarea cheltuielilor necesare organizării și funcționării creșelor din sistemul public se realizează din următoarele surse:
a) bugete ale consiliilor locale;
b) sume defalcate din unele venituri ale bugetului de stat;
c) contribuții lunare ale părinților/reprezentanților legali;
d) donații;
e) sponsorizări;
f) alte surse legal constituite.”
Astfel conform art. 9 alin. 1 din același act normativ ”părinții / reprezentanții legali ai copiilor au obligația să plătească o contribuție lunară de întreținere pentru fiecare copil înscris la creșă și care beneficiază de serviciile acesteia”, iar cuantumul contribuției este stabilit de către art. 72 din HG 1252/2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare și funcționare a creșelor și a altor unități de educație timpurie antepreșcolară în funcție de veniturile realizate.