Concurs

Concurs în data de 15.12.2025

 Directia de Asistenta Sociala Turda organizează în data de 15.12.2025, orele 12.00 concurs de recrutare pentru ocuparea functiei  publice de execuţie vacante:

Consilier achizitii publice, clasa I, grad profesional superior, Compartiment juridic, proiecte si achizitii publice, ID post 616580 – 1 post, durată nedeterminată

Condiţii de participare:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă

Vechimea minimă în specialitatea studiilor: 7 ani

Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/săptămână

Perfecţionări (specializări): Certificări profesionale în domeniul achizițiilor publice

Probele concursului:

  • verificarea eligibilității candidaților în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor
  • proba scrisă
  • interviul se va organiza în termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise.

Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 15.12.2025, 12:00, Directia de Asistenta Sociala Turda, Str. Avram Iancu nr. 12

Perioada de depunere a dosarelor: 12.11.2025 – 02.12.2025

Persoană de contact: Gaina Elsa Mihaela, consilier superior, tel. 0738772188, e-mail: resurse-umane@asistentasocialaturda.ro

Condiţiile generale de ocupare a posturilor sunt cele prevăzute la art. 465 din OUG 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Acte necesare la dosar conform prevederilor art. 94, alin. 2 din Anexa 10 la Codul administrativ:

a) formularul de înscriere;

b) copia cărţii de identitate;

c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;

d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;

e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;

f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;

g) adeverinţă ( certificat de integritate comportamentală) că nu figurează înscris în evidențe cu mențiuni ce pot face obiectul Registrului național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale,de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor

h) cazierul judiciar;

i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;

j) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

k) Raport de evaluare psihologică de la un cabinet acreditat;

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la litera d este cel prevăzut în Anexa 10, la art. 137 lit. e) din Codul administrativ. Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut la art. 137 lit. e) trebuie să cuprindă elemente similare acestuia din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.

Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen. Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.

În conformitate cu prevederile OUG 41/2016 și ale Legii 9/2023, actele solicitate la dosar, precum şi certificatul de încadrare într-un grad de handicap, după caz, se vor prezenta în original. Secretarul comisiei de concurs va realiza copii ale documentelor solicitate și le va certifica pentru conformitate cu originalul.

Bibliografie și tematică propusa:

  1. Constituția României, republicată

Tematica: Constituția României, republicată

  1. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

Tematica: Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  1. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

Tematica: Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare

  1. Partea I, titlul I și II ale părții a II-a, Titlul I al părții a IV-a, Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Tematica: . Partea I, titlul I și II ale părții a II-a, Titlul I al părții a IV-a, Titlul I si II ale părții a VI-a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare

  1. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;

Tematica: În integralitate .

  1. Hotărârea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare

Tematica: În integralitate .

  1. Legea 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor

Tematica: În integralitate.

 Atribuțiile postului:

  • initiaza, lanseaza, deruleaza si finalizeaza procedurile de achizitii;
  • stabileste procedura de atribuire aplicabila pentru atribuirea contractelor de achizitie publica/acordurilor-cadru;
  • elaboreaza fisa de date, strategia de contractare si formularele necesare pentru demararea procedurii de atribuire;
  • intocmeste si transmite anunturile sau invitatiile de participare in conformitate cu legislatia in vigoare;
  • participa in comisiile de evaluare pentru atribuirea contractelor de achizitii publice si asigura activitatea de secretariat a comisiei, respectiv intocmirea proceselor verbale, transmiterea solicitarilor de clarificari catre ofertanti, intocmirea raportului final al procedurii;
  • pregateste documentatia si o transmite la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termenul legal, in cazul unei contestatii formulate de catre operatorii economici participant la procedura;
  • intocmeste procesele verbale de receptie a produselor/serviciilor, necesare in cadrul serviciului de achizitii publice si contracte;
  • intocmeste si pastreaza dosarul achizitiei;
  • urmareste actualizarile legislatiei in domeniul achizitiilor publice;
  • realizeaza, in baza referatelor de necesitate, achizitiile directe;
  • intocmeste planul anual al achizitiilor directe.

ANEXE:

 

Afișat azi 12.11.2025

Nr.12348 /12.11.2025

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Accessibility Toolbar